Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Nobody puts baby in a corner

Av Vickan - 14 november 2012 22:46

Hej alla film älskare!

 

Det här är bloggen där du kan läsa om min syn på filmer jag tittar på, gamla som nya! Jag kan börja med att säga att jag är ingen skrivare så jag ber redan nu om ursäkt för mitt dåliga skrivande på stavning, ord, meningsbygnad m.m Svenska har aldrig varit mitt ämne och det lär ni märka ;)

 

Ikväll har jag inte hunnit titta på någon film då jag försökt skapa en lite frän layout på denna bloggen! På bilden längre ner kan ni se vad jag roat mig med ikväll!

 

I denna blogg kommer jag ge er filmtips, recensioner, och kommer att ge mig själv utmaningar på filmer jag ska se, ni kan gärna delta i dessa utmaningar och dela med er av hur det gick!

 

Nu säger jag GodNatt och hoppas att ni håller er uppdaterade med vad som händer i mitt film liv!

 

 

 

 

 

Detta har jag roat mig med ikväll!!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vickan - 17 december 2012 12:00

Nu var det ett tag sen jag gjorde något inlägg här, så känner att det är dags. I fredags hade jag filmkväll med mina underbara flickor och en av filmerna vi såg var den jag kommer göra detta inlägg om!   What's Your Number   Denna filmen ...

Av Vickan - 28 november 2012 12:49


  Hoppas ni har masserat era tinningar, för nu kommer det, inlägget om The Twilight Saga!!! Kommer lägga upp det på så sätt att jag först skriver om varje film och sen gör jag en sammanfattning på slutet!   ENJOY!   Twilight   När jag...

Av Vickan - 27 november 2012 22:58

  ÄNTLIGEN(!!!) har jag sett Step up (4) Revolution, har tagit mig ett jäkla bra tag! Jag är ett stoooooort Step up fan och älskar alla filmerna, denna var dock den sämsta i högen, den var inte dålig men den skiljde sig för mycket från de andra, kä...

Av Vickan - 22 november 2012 10:13

Fantastiska läsare gör er beredda på ett sjuhelsikes inlägg!!!!!......       ...lite senare, nu täntke jag bara berätta att igår var min födelsedag och som present till mig själv var jag och mina tjej kompisar och såg avslutet på the Twilight...

Av Vickan - 18 november 2012 19:40

  Finns ett ord som sammanfattar Johan Glans: AWESOME! Jag älskar World tour of skåne, den är så klockren! Vet inte vad jag ska säga mer om den, förutom att SE DEN!   Mitt betyg: 10/10     Mycket se värd ...

Presentation


Här berättas det om min syn på filmer jag tittar på gamla som nya!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Andra bloggar att läsa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards