Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Step up Revolution

Av Vickan - 27 november 2012 22:58


ÄNTLIGEN(!!!) har jag sett Step up (4) Revolution, har tagit mig ett jäkla bra tag! Jag är ett stoooooort Step up fan och älskar alla filmerna, denna var dock den sämsta i högen, den var inte dålig men den skiljde sig för mycket från de andra, kändes inte riktigt som den tillhörde Step up familjen, det ska i så fall ha varit i sista dansen när Moose och några andra från 2:an och 3:an är med, men det är inte mycket. De andra filmerna flyter ihop mycket mer och det är det jag älskar med dem!

 

Har man sett Step up, Step up the streets och Step up 3D ska man se Step up Revolution!

 

Mitt betyg: 5/10

 

 

 

 

xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vickan - 17 december 2012 12:00

Nu var det ett tag sen jag gjorde något inlägg här, så känner att det är dags. I fredags hade jag filmkväll med mina underbara flickor och en av filmerna vi såg var den jag kommer göra detta inlägg om!   What's Your Number   Denna filmen ...

Av Vickan - 28 november 2012 12:49


  Hoppas ni har masserat era tinningar, för nu kommer det, inlägget om The Twilight Saga!!! Kommer lägga upp det på så sätt att jag först skriver om varje film och sen gör jag en sammanfattning på slutet!   ENJOY!   Twilight   När jag...

Av Vickan - 22 november 2012 10:13

Fantastiska läsare gör er beredda på ett sjuhelsikes inlägg!!!!!......       ...lite senare, nu täntke jag bara berätta att igår var min födelsedag och som present till mig själv var jag och mina tjej kompisar och såg avslutet på the Twilight...

Av Vickan - 18 november 2012 19:40

  Finns ett ord som sammanfattar Johan Glans: AWESOME! Jag älskar World tour of skåne, den är så klockren! Vet inte vad jag ska säga mer om den, förutom att SE DEN!   Mitt betyg: 10/10     Mycket se värd ...

Av Vickan - 18 november 2012 19:30

När vi började titta på den tycket jag att den var lite seg och märklig, men märkligast var nog att se Daniel Radcliffe i en annan roll än Harry Potter, men den känslan försvann ändå förvånadsvärt fort och man kunde koncentrera sig på filmen. Det ...

Presentation


Här berättas det om min syn på filmer jag tittar på gamla som nya!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Andra bloggar att läsa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards